Idag

Jag sov med Tess i natt, Ronja ville inte följa med upp =( Men Tessan är så mysig, hon ligger ju under täcket och är kramig=) Jag vaknade i morse, har ingen aning om vad klockan var men, och då regnade det! Jag vart deprimerad och hade inte tänkt stiga upp alls idag men när väckarklockan ringde så var solen uppe (nästan) och himlen var ljusblå o rosa=) Då kändes det lite roligare :P Det har faktiskt varit en riktigt bra avslutning på ett ganska hyffsat lov=) När jag steg upp så åt jag varma mackor och la in bilderna från kameran på datorn=) Sen så gick vi ut och gick, jäääääättehärligt! (Bilder finns i föregående inlägg) Jag tycker inte skolan behöver börja om för då hinner jag ju inte ut i skogen för det hinner ju bli mörkt innan jag kommer hem =/ Men, det är väl de helgerna är till för ;D Ska nog ta nån riktigt låång prommis till helgen=) Ut någonstans där jag inte har varit förut :P Okänd mark ;) Om jag hinner ;S Har ju fest på fredag så jag lär ju sova en stund på lördag och sen har jag städning i helgen så det måste jag också hinna göra.. Men, får nog klämma in en prommis på söndagmorgon iaf :D
Efter promenaden så såg jag Veronica Mars, dom hade typ maraton för att hinna köra igenom hela säsongen före nästa börjar för idag måste det då ha varit sista avsnittet :P Hoppas då det kommer en till säsong :P
Sen, kvart i 3, då kom det några speciella gäster :P Mamma satt nämligen och pratade med Ragnhild när det ringde på Ragnhilds mobil. Det var Camilla som hade fått barn i morse ( en pojke till, Grattis!=D )och dom hade ingenstans att he hundarna så nu har vi två stycken Lagotto Romagnolo här :P Molly är jättegullig och lugn och fin=) Hon är bara en superhund=) Förutom att hon börjar typ skälla såfort det kör förbi en bil :P Men hon kanske bara är nervös för att vara på ett nytt ställe, eller så tror hon att det är någon som kommer och hämtar henne :P Sen har vi Maija. Hon har ADHD :P Näe, men konstig är hon :P Hon är också jättegullig men väldigt hyperaktiv :P Hon verkar inte vara så glad i män heller för hon skällde jättemycket när Kennet kom och sen igen när morfar kom. Hon skällde inte alls lika mycket när hon mötte mig och mamma :P
Haha, Stackars morfar! Hundrädd som han är kommer han och öppnar dörren och blir påhoppad av två stora bruna hundar! Jag tycker jättesynd om han :P Vilken tur att han är relativt botad nu :P Det tog minst 1 år innan han vågade klappa Tess utan handskar på sig, så det var ju ganska allvarligt. Han har blivit biten 2 gånger när han var yngre så.. ja,. Men, han överlever nog detta också :P
Nu ska jag nog se tv eller nåt :P Mamma o Kennet ser skidor så jag går nog upp ^^
Hare bra!


Molly                           Maija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: