Inte bra.

Sämsta födelsedagen någonsin typ :P Vaknade i morse, 06.20 och gick ut med Maija o Ronja på en liten prommis. Sen så tog jag ut Molly åt mamma och sen så åt jag frukost, och gick till bussen typ. Fick en kram av mamma, fick ett grattis av Kennet och drog ut ett grattis av Roger också för han körde bussen :P Sen fick jag massa grattis sms som uppskattades, men Annas var bäst (A) Sen så kom jag till skolan, mötte Sabrina och Josse och insåg att vi hade sovmorgon. Oh, such a glory day! UH. Orka leva. Vi börjar om en halvtimme.. Om ändå schemat kunde ha legat ute en dag före skolan började om`? Bajsunge. Första lektionen är Naturkunskap och det är enda boken jag lämnade hemma ;S
Jaja, Nu ska jag typ spela Struggle Bubble eller nånting ;S
HARE BÄTTRE ÄN MIG!=)
Postat av: Anna

Åhh, vi får ha det bättre imorgon och på fredag helt enkelt! :D

2009-01-12 @ 17:23:30
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Grattis! Det blir att fira på fredag! :)

2009-01-12 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: