It's kind of funny, the things you do

Idag var en bra dag=) Men jag blir lite irriterad på att jag aldrig kan komma ihåg att jag har sovmorgon på måndagar :P Måste alltid ställa om väckarklockna några gånger ^^
Men denna vecka kommer att bli superb! Sovmorgon imorron till 10.30 (skippar matten dock, förlåt Olle!) slutar 14.10.
Onsdag 10.30 - 14.20. Torsdag 08.30 - 14.30. Fredag 11.35 - 14.40

Idag åt jag lunch med min älsklings Anna=) Anna är ganska bäst, en riktig vän=) Hon ska hjälpa mig med matten efter skolan på onsdag o torsdag också=) Och jag kanske ska få en fotolektion på lördag, men jag ska vara barnvakt så hon kanske inte vill komma, + att hon inte visste om hon kunde :P
Men hon är ändå bäst, Anna=)

Nu äre sovdags, sova lääääänge för jag har sovmorgon (A) Hihihihihiihii hejdå
Postat av: Anna

Fan Erika! Om du ska ha hjälp av mig får du inte skippa lektionerna ;) Men du är söt ändå :)

2009-01-27 @ 19:15:51
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: