Jag kan inte sluta skratta!

Så jävulskt ägd flicka :P "Det kommer ju inte komma så många.." Hahaha x)
Orka.

Jaja, nog om det. Jag och mamma skulle se Analysera Mera kanal 5 ikväll men det bidde inte. Istället satt vi på Blocket och tittade på vovvar. Hon är visst ganska seriös. Men jag vill hellre ha en av Meias isåfall. Jag skulle gärna ta en Pumi också men dom är ju som lite mer krävande, iallafall mer krävande än våra. Fast om jag då håller igång med träningen och det så borde det ju gå bra. Jag borde väl börja få bättre kondis nu också när jag inte äter godis och går prommisar varje dag ^^ Jag var såååååå nära att köpa godis idag :P Vi hade varit hos Maria o kollat på deras nya husvagn innan de for till Malå och sen skulle vi förbi Terese och lämna nån mapp eller något och då satt jag kvar i bilen. Det tog då sin tid där inne och sen så kom det en bil som stod och blinkade åt mig med helljusen så jag klurade ut att det var nog Daniel som ville in på gården och vi stod helt i vägen :P Så jag gjorde något jätteförbjudet :O Jag körde bil, utan mamma och utan övningskörningsskylt! :O Hela 2 meter! ;D
Sen så fick jag köra hem, och då hade jag tänkt stanna på Tempo men det orkade jag inte :P Så jag stal en godis av mamma istället och rymde upp till mitt rum där jag inte hörde hennes prasslande :P
Jag gick till mormor o  morfar idag också=) När jag skulle ut med hundarna. Mormor hade ringt o frågat efter mig för hon undrade om hon skulle göra 2 tårtor eller bara en till imorgon :P Men kusarna kommer inte så jag behöver nog bara en :P Men Lena kommer=) Hon är ju typ familj=) Haha massa onödigt som ni inte har de minsta intresse för men så äre på min blogg! 8)
Nu ska jag typ gå och sova.. Ska upp kl 9 imorn så jag hinner ut och gå med Lena på morron=)
Sen kommer släkten kl 1 :D PEEEEENGAR (A) heheheh })

Okej, jag kmr nog se klart Scrubs först (A) Hjärta

The Janitor är lätt min favorit. "I'm dr. Jan Itor" x) Dubbelhjärta

Postat av: Anna

Haha, det där med körandet har jag också gjort idag ;) Fast jag körde betydligt längre ;) Mohaha!

2009-01-10 @ 01:41:28
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: