Let's move!

Så, nu har man nytt rum också. Gick relativt snabbt ^^
For till Sjön och hämtade skrivbordet, fotöljen och TVbänken och sen så bar vi ner sängen och TVn uppifrån så nu har jag mitt stora men gröna rum. Jag ville verkligen att vi skulle tapetsera före jag flyttade in men som jag skrev förut så har vi typ inte råd med de just nu. Har hängt upp ett överkast där de största sprickorna är så dom syns då inte iaf :P
På väg till Sjön så tog jag en massa bilder från bilen som jag ska sätta mig och titta igenom :P Se om det är nått kort som inte är suddigt :P Och sen när jag kom in i köket i gröna huset så tappade jag typ hakan. Fönstrena var så himla vackra! Har inte sett nåt så vackert på lääänge! Vi har ju stängt av värmen så fönstrena hade frostat igen i de vackraste formerna. Såg ut som en tavla nästan. Så där vart det några bilder också :P Ska ta och gå ner och sätta mig vid mammas dator och lägga in dom. Lägger ut dom i ett annat inlägg senare=) (Sitter vid min dator på mitt rum nu=P)
Men gissa om svinit kallt där borta! Mina tår hade bokstavligt talat ingen känsel innan vi for.
Och Kattmannen kom på sin skoter och försökte få oss att komma och äta korv. Han förstörde min bild=( Skulle ta kort på den orörda snön å då kom han ba "wruuum". Dumma Kattman.
Nu ska jag ner till min kamera och sortera lite ;D Ha det bra=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: