"Love is the only inspiration"

Idag har varit en absolut-slapp-dag. Det var längesen jag hade en sån dag :P Vaknade kring 11, halv 12 och sen låg jag och såg tv. Efter det försökte jag ta med hundarna ut med sparken men det är ju så himla kallt så dom börjar ju typ halta om man är ute förlänge med dom :/ Så vi gick in till mormor o morfar en stund=) Sen har det inte hänt mycket :P Typ ätit och slappat ^^

Jag såg Shakespeare in Love. Det var fan bästa filmen ever<3 Okej kan säkert komma på minst 6 filmer jag sagt så om men den var verkligen jättejättejättebra! Den har ju ändå vunnit 7 Oscars ;D Kärlek på den!
Den är ett måste, alla måste se den! =D



Joseph Fiennes     
 är ju ganska så söt också 8)
Postat av: Matilda

Huhu, jag vet! Jag älskar den, den är bättre än både Dagboken och Twilight och Titanic.. Huhu igen.

2009-01-07 @ 21:45:00
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: