My head speaks a language I don't understand

Haha orka leva jag vaknade 07.10 idag=( Men jag somnade 10 så jag fick ju ändå sova typ 9 timmar :P När jag vaknade så hade jag fått ett sms av Linda där det stod: "Hej jae söt", jag tror hon gick och la sig när hon skickade det, sådär typ kl6 på morron :P
Längtar till på söndag, ska på bio med Tina :D Haha ändrade planer hela tiden x) Men vi ska se den sena så jag tar mig inte hem, så jag ska sova hos Tina och hänga efter henne hela måndagen :P Sen blire HOCKEY ;D Så kuligt=)
Idag ska vi till Sjön och hämta typ skrivbordet och lite sånt=) Vi har typ inte råd att tapetsera mitt rum för Kennet ska på truckkurs :/ Min briljanta idé var att hänga upp tyg på väggarna så att det skulle bli lite mysigt men mami o papi bara skrattade åt det =( Så nu kommer jag att ha massor av folk som kommer och hälsar på och få vara i ett halvklart rum och sjunga SingStar ;S
Btw. Om det är någon som ska komma när jag fyller år så får ni gärna ta med typ SingStar o Guitar Hero skivor :P Och om nån har ett Wii så skulle det vara jättekuligt (A)
Har inte mycket att skriva nu.. Jag är väl borta halva dan så ni kan ju smsa=)
Om ni inte har mitt nr så förtjänar ni inte att veta det ;D Hejrå=)

Like a rainbow 'round my heart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: