Papi sur

Nu skriker han på mig för jag sitter vid hans dator=( Ser Private Practice, borde egentligen sova men jag börjar inte förän halv 12 imorn så ^^
Jag har inte skrivit på några dagar, Jeanette klagade så jag måste väl göra en liten uppdatering=)
Vinterträningen gick ganska bra, om jag inte har skrivit det redan, förutom att hon var lite slö. Men det var nog mitt fel för jag hade ont i huvudet och var inte så pigg. Har typ ont i huvudet jämt nu för tiden ;S Lock för öronen och typ migrän artad huvudvärk. Men det hindrar mig inte från att göra matteläxan, med lite hjälp av Anna såklart (A) Förutom huvudvärken så är allting typ bra=) Har just fått mina händer över "Om jag kunde drömma" men jag har redan hunnit läsa två kapitel idag :P Ska se klart mitt fina program och sen läsa lite till=)
I helgen blir det Jeanette och barnvaktning=) Nu blire kolla busstider och se lite tv=) Hare bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: