@ school

Sitter i en datasal och letar efter lite fakta om dödshjälp. Jag är för det. Om jag typ krockar och blir en grönsak så vill då inte jag leva vidare för jag blir ju bara en belastning för min familj, tar upp tid och pengar som dom inte har. Helt onödigt ;S
Maria ringde just och önskade mig grattis på 18årsdagen. Men det är ju inget speciellt egentligen.. Okej, man får köpa cigaretter o snus och beställa saker på internet och ringa in till tävlingar på tv men jag gör ju inte sånt ;S Och jag har inget leg så jag kan inte gå på krogen. Så idag är jag nog mogen för att köra bil och rösta, men inte igår? Det har alltid fått mig att fundera lite extra. Att nu just i morse halv 5 så blev jag nog vuxen att rösta, att framföra min åsikt, men förra veckan skulle ingen ha litat på mig med något viktigt. Eller? För visst är det så det är? Linda har sagt att det är ju visst speciellt för jag får ju tattuera mig nu om jag vill, men mamma sa det igår att jag hade visst fått tattuera mig om jag hade velat, för det fick Maria när hon var 17.
Jag har kommit fram till att det är inget speciellt. Känns inte ens som en födelsedag, fick ju inga paket :P

Menmen, jag kanske ska ta och skämma bort migsjälv med en chokladkaka, fast då blir jag bara besviken på migsjälv :P
Äh, ni skiter i dethär ändå så, bäst jag jobbar vidare! Hare!

Postat av: Anna

Ja, om man tänker på det är det rätt sjukt :P

Vi får skämma bort dig på fredag helt enkelt! :D Hihih:D

2009-01-12 @ 17:26:32
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Men vänta du om ett år så fyller jag 18 och då ska jag dra med dej på krogen varenda helg! :)

2009-01-12 @ 18:45:24
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: oscar forsman

Asså jag känner inte dig, men du är jävlitg emo 24-7, du klagar alltid på att ingen bryr sig om dig och att du är så ensam SÅ VARFÖR GÖR DU INGET ÅT DE DÅ JÄVLA SOPA!?!??!!? Istället för att hela tiden säga att du är så sjukt ensam och att du ska ta ditt liv?! Ingen vill ju vara med dig om du helatiden pratar om hur dåligt du mår och om dina %¤/% hundar?! Hur många tror du egentligen bryr sig? om du har missat de så äre inte så man skaffar kompisar!!

2009-01-13 @ 20:29:38
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: oscar forsman

Asså jag känner inte dig, men du är jävlitg emo 24-7, du klagar alltid på att ingen bryr sig om dig och att du är så ensam SÅ VARFÖR GÖR DU INGET ÅT DE DÅ JÄVLA SOPA!?!??!!? Istället för att hela tiden säga att du är så sjukt ensam och att du ska ta ditt liv?! Ingen vill ju vara med dig om du helatiden pratar om hur dåligt du mår och om dina %¤/% hundar?! Hur många tror du egentligen bryr sig? om du har missat de så äre inte så man skaffar kompisar!!

2009-01-13 @ 20:30:23
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: oscar

Asså jag känner dig inte men du verkar vara jävligt emo?! Varför gör du inget åt de istället för att du alltid ska skriva på din blogg hur jävla ledsen och ensam du är?!? Och tror du verkligen att folk är intresserade av dina satans hundar som man inte vet fram och bak på?! Sätt en pinne i arslet på dom och använd dom som golvmopp!! då kan ja lova att dom blir mer intressanna :O Skaffa ett liv och kompisar istället för att skriva på din blogg hur skit allt är!!!!

2009-01-13 @ 20:35:58
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: annonym

WORD

2009-01-13 @ 20:42:57
Postat av: Olivia

JÄTTEGRATTIS i efterskott! :D :D



Usäkta, men vad är det för en idiot som kommenterar din blogg?



Ha det bra!

Kram

2009-01-14 @ 12:46:43
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott!!



Hallå 18 är väl en massa bra? Körkort så klart men framförallt: Du får vara med på den "riktiga" Tåmeagilitykursen!! Inte fy skam! =)



Och så får jag ju hålla med Olivia, vad finns det för puckon egentligen? (Och hur destruktiv är man inte ifall man blir så irriterad på en blogg som man itne måste läsa?!)



Vi ses om inte förr så i Happis iallfall!

Kramar!

2009-01-14 @ 17:35:01
URL: http://matildahilda.googlepages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: