Stort Smilieface

Var ganska kul på stan idag=) Fick vänta typ en halvtimme på Linda för hon försov sig, fast hon fick sova ungefär lika länge som jag har gjort idag :P Det är inte bra då det är kul på stan, det betyder att jag spenderar alldeles för mycket pengar :P Jag köpte först en ansiktskräm H&M som Jeanette tipsade mig om när jag var på stan med henne för den är visst jättebra mot torr hud=) Sen så gick vi omkring lite och jag tog ut pengar, 300kr. (775,00kr kvar på kontot. Innan dagen var slut; 575,00kr kvar på kontot) Sedan gick jag på *beeep* och köpte *beeep* som Jeanette ska få i sen julklapp=) Efter den hemlisen så gick vi på Frasses och åt lite pommes (A) Sen på H&M igen och då köpte jag jättesöta matchande underkläder ;D Det behövde verkligen hela världen veta, men jag tänkte prova teorin om att när man har snygga underkläder så känner man sig finare ^^ Och dom var verkligen jättesöta=) Jajustja, jag köpte ju sidenkallingar med Homer Simpson på också x) Det blir nog jättebra att sova i dom när vi flyttar ner sängen i nya rummet (utan tapet). Där blir det nog för varmt för fleecebyxor och tjocktröja :P
Byter ämne:
Det är inge kul=( Mamma vet typ vilka alla jag var med på nyårs är, förutom Daniel :P Eller alla och alla men Peter och Kim iaf :P Peter var visst dagbarn hos mamma eller nåt :P Jag orkar inte :P Min brorsa visste också vilka dom var :P Han visste typ vem Daniel var också :P
Nu släpper vi allt sånt och säger Hejdå=) Eller.. Ska typ till mormor och fika och sen sätter jag mig väl här igen :P Om det inte finns nåt bra på TV :P


Btw. Kennet: Oh! Det är "Sagan om konungens återkomst" ikväll :D
Mamma: Va? Är det "Sagan om Guldlock" ikväll? :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: