1 vecka kvar till + o -

Kom just hem från Tina=) Det var jättetrevligt :P Men det är väldigt tyst runt deras matbord jämt 8) Hemma hos hennes mormor sas typ inte mycket :P Men hon hade jättegoda kakor :D  Sen så satt vi typ och läste igenom alla utmaningarna i spelet som vi spelade efter hockeyn :P Där kring 5 kom Kim och så åt vi souvas (?) och det var jättegott=) Sen typ chill och sen hockey ;D Vem sa att det skulle bli 5-3 då? :} Fast jag vet Daniel, jag ändrade mig ofta men jag höll alltid kvar vid 5-3 eller 4-2 så jag hade faktiskt rätt ändå :} Sen efter hockeyn så blev det porr, hehe (A)
Nu ligger min vovvse i mitt knä och jag har saknat henne jääääääättemycket! Ska bli så mysigt att sova med något varmt o lurvigt igen<3
Ha det bra och se till att läsa imorn ;)
Btw. så är min röst nästan tillbaka=) Smilieface :D


Inte dåligt liksom (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: