Sweet talkin' sugar-coated candyman

Har sett körslaget, är väl inte bästa programet men.. Wells lär ju vinna. Det är nästan fusk när han är så mycket bättre än dom andra :P
Har typ ont i huvudet och skuldkänslor för jag har ätit så mycket äckel idag. Men jag lyckades vara inne på ICA utan att köpa choklad, och det var fan i mig inte lätt :P
Nu ska jag typ se om "Flickan med Pärlörhängen" är bra, annars ser jag Harry Potter :P
Imorgon blire prommis med Lena, sparktur med ADHD hundarna o sen så kommer dom nog och hämtar Maya o Molly imorn. Mamma jobbar till veckan så vi kan då inte ha dom nå längre :P Men det är ganska kul att sparka med dom för de går så jävla snabbt :P
Jaja, jag skriver väl imorn :P Hare bäst=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: