Tåååårtaaa ;)

Idag har varit en jättebradag=) Gick ut och gick i morse, värsta härligt!, och sen så dushade jag och sen kom farmor o farfar, mormor o morfar o Lena=) Vi fikade och åt tårta 8) Mumsigt=) Men farfar tror fortfarande att jag är ett år yngre än jag är. De senaste typ 3, 4 åren så har de skrivit fel ålder på korten ;S "Grattis Erika på 17 års dagen! /Farmor o farfar" och 350 kr i ett kuvärt, jag fick 500 var av mina kusar och Lena och 16 000 av mormor o morfar :P Det var 36 000kr för ett tag sen men räntan har ju fallit, rätt ordentligt. Så jag ska inte röra det på ett tag, förutom ta ut 4000 när jag ska kastrera Ronja. När alla hade farit så kom mina bröder o vi åt köttfärslimpa=) Efter maten så vart det en till promenad och nu sitter jag här=) Mer chipssugen än någonsin ;S Men, I will not give in! Jag har ju redan fuskat idag, för mormor tog med alla bilar som blev över från tårtan så jag har ätit godis :/ Men, som jag tror jag skrivit förut så var ju bara löftet att jag inte skulle äta choklad, inte att jag skulle sluta äta godis helt :P
Nu blire TV men det finns inte mycket att se ;S Kanske blir femte Harry Potter filmen om jag har jättetråkigt ^^
Hare så bra=)


Tog lite bilder idag men kan inte lägga in dom på denhär datorn av nån anledning så det kmr kanske sen=)
En bild funkade att lägga in, en på mina fina rosor som jag fick=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: