Tack tack tack!

Gud vilken rolig kväll! Och presenten, seriöst tjejer, hur mycket la ni ut på den egentligen? :P Jag fick ett helt underbart stativ som inte kan ha gått på under 1000kr iaf :P Jag vart så galen i det så jag glömde nästan bort att jag hade gäster :P Jag, Anna, Linda, Tina o Daniel gick in i ett annat rum och släckte allt och ritade med en lampa :P Det är råcoolt=) Har en massa bilder som jag vill lägga ut men jag orkar inte slå på mammas dator och lägga in dom så det kommer imorgon=) Tror jag berättar om resten av kvällen imorgon också, är så himla trött :P Fick lite ont i huvudet av SingStar :P Ska se ett Grey's och sen blire att stänga ögonen :P
Vill bara tacka åter igen, för en helt otrolig kväll=) Idag kändes det mer som om jag fyllde år än i måndags :P Nu börjar det vara verkligt, jag är myndig! ;D
Tack Tack Tack Tack Tack, jag kan inte säga det nog mycket! Precis vad jag behövde alltså=) 
Älskar er alla! Vi måste göra om det=) Ha det bra och vet att ni är underbara!=)

Postat av: j

Tack själv :D vi ses snart igen! artonåringen ;)

2009-01-17 @ 02:52:09
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är det bara lektionerna som saknas ;)

Så kul att du gillade det, jag tänkte väl det ;)

2009-01-17 @ 08:41:24
URL: http://stump-o-matic-blogspot.com
Postat av: M

Kul att du gillade presenten! Jag hade jättetrevligt, hoppas vi ses allihop igen snart ^^

2009-01-17 @ 22:04:35
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: