Tack!

Kan inte komma på något bättre sätt att fira ett gånget år, eller att börja ett nytt på!
Tack så hemskt jätte jätte jätte mycket för att du bjöd mig Tina! Jag har inte haft så trevligt på typ 2 år =D Vilket underbart folk du känner=) Det var så himla kul, jag hoppas verkligen att jag få vara med er någon fler gång!=) Längtar till på söndag, bio med Tina, Daniel och Kim=) Vi ska gå och se Australia=)
Pinsammaste på hela kvällen måste då ha varit när pappa kom in.. -.- Eller, jag vet inte riktigt vad som hände sista timmen :P Var så himla trött så jag kan säkert ha skämt ut mig själv då :P Kom bara ihåg "Vad används en äggtand till?" och "Hur många ägg lägger en Lunnefågel?" :P Dom två jag kunde ;D Eller det var någon fler fråga med hur länge 2 kändisar hade varit gifta som jag också kunde, men Erika var övertygad om att jag såg svaret :P Men jag lovar och svär på att jag inte såg svaren. Jag kunde ju knappt läsa frågorna när jag höll dom under lyset ^^ Menmen, jag hoppas vi vann, vi ledde då när jag for :P
Åter igen, tack för en superrolig kväll!

Tror ni att min bror tog några kort på nå fyrverkerier då? -.-
Så här kommer en bild hittad på google.se

Mysigaste stunden var ju ändå där ute, smällde som sjutton=)




Just another lesson to be learned
Got to move on or I'll lose faith
Just another obstacle to take
Live my life before it gets to late
I won't give up, I won't stay down
This is what our lives worth living for
I still believe in love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: