Tattoo

Jag funderar på att tatuera mig :P Jag vet vad jag vill ha, vet bara inte riktigt hur :P
Det jag är mest rädd för är inte att det ska göra ont (även om jag är väldigt fjantig o säkert kommer ligga o gråta:P) utan det är att jag kanske inte tål tatueringen. Det skulle kännas väldigt onödigt att spendera massa pengar på det och sen måste skära bort en bit fläsk och få ett fult ärr =/ Man skulle ju kunna göra bara typ en liten prick eller något sånt men då kmr det väl göra så ont så jag fjollar mig och inte vågar göra något större :P
Fast jag kommer att tatuera mig, någon gång i framtiden, så det är ju lika bra att kolla om jag tål det redan nu :P
Jag vet att alla i min ålder vill tatuera sig, för det är ju så coolt, men jag tycker inte att man borde göra det om det inte är för något speciellt. Man borde inte ändra sin kropp permanent utan att riktigt veta att man alltid kommer att vilja ha det där. Jag har vetat nu i typ 3 år vad jag ska skaffa när jag ska tatuera mig. Eller, ja på ett ungefär :P Helt uppritat är det ju inte i mitt huvud men jag vet iaf vad som ska vara där, och ungefär hur det ska ligga :P Men har inte bestämt mig vart :P Typ på midjan, eller skuldran, eller kanske överarmen men jag tror inte det ;S Blir nog midjan, där äre fläskigt å bra ;D

Nu är mamma hemma så nu får jag äntligen sova :P
Hoppas alla hade kul ikväll på klassfesten! Ni får berätta allt på måndag=)
Ha det bra o sov gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: