Ursch='(

Jag hatar att vara sjuk=( Nog för att jag har gått o bett om det hela veckan typ för att jag var såhär halvsjuk så jag ändå var tvungen att vara på skolan fast jag var för trött egentligen :P Men det är ändå bättre att vara frisk=( Jag ville verkligen verkligen fara på klassfesten imorgon också=( Det skulle säkert bli jättekuligt och dom skulle ju fira oss som fyllt år osså kan jag inte komma='( Men jag skulle nog inte vara så kul att vara med imorgon ändå, inte om jag känner mig såhär ;S + att jag tar mig inte hem osv. Men det var riktigt synd=(
En god nyhet är ju iaf att jag har hunnit se halva andra säsongen av Greys Anatomy :P Men jag missar onödigt mycket i svenskan, och jag känner att jag sviker min grupp i BFen =/ Känns jättedumt att dom ska göra allt själva=(
Men, inte mycket jag kan göra åt det =/
Jag hoppas bara jag mår bättre på lördag så jag kan gå på bio med Jeanette iallafall!
Postat av: Anna

Krya på dig gumman :)

2009-01-22 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: