Agility är livet. Allt före och efter är bara väntan.


Vi satte oss ner och skrev upp alla tävlingar som är någorlunda nära i almenackan, och då skrev vi upp utställningarna samtidigt. Jag har fullt upp i sommar, men jag bryr mig inte :P Stiga upp kl 4 och fara iväg i en kall bil hur många mil det nu kan vara till Haparanda eller Gällivare, det är det bästa jag vet :P Kanske inte just den delen men ni fattar ;D
Jag har sagt till mamma att om vi ska skaffa en till hund så vill jag nog helst ha en av Meia, men då tycker hon att det blir så länge kvar tills jag får tävla den. Vi räknade lite och då blir det valpar i typ december, då får jag valpen i februari, mars nån gång och sen så blir den 1 ½ i maj, juni så då missar jag halva tävlings säsongen men. Det finns visst en kull Bedlington som är leveransklara i februari men det blir ju ändå lika mycket av tävlingarna jag missar, det blir ju bara nästa år istället för nästnästa :P Jag skulle ju verkligen inte ha något emot att ha en sheltie, men jag tål dom väl inte :/ Skulle vara kul att prova om jag tålde dom :P För en sån skulle vi ju lätt få ta hem för pappa också ^^
Men, jag vet inte.. Jag skulle kunna skaffa en Bedlington, bara den inte blir som Mira, och då måste den sova med mig och då måste jag stiga upp och ta ut den mitt i natten... ;P Det skulle ändå vara härligt med en valp i huset =]
Fast, en terrier och Ronja? Det kanske inte går så bra..
Okej. Jag håller fortfarande på en Meia valp.



Hursomhelst, Längtar som satan till 7, 21 o 22 Februari! <3

Hoppas hon har farten kvar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: