There's nowhere to hide

Jag vet inte vad som har hänt ;S Jag har ingenting att skriva :O Jag som bara brukar babbla på om ingenting men jag vet inte vart jag ska börja ;S (Men det blev visst en del iallafall ;D)
Maija o Molly försvann i söndags så nu är jag inte ute lika mycket med sparken =/ Saknar dom nästan =/
Men jag kan ju börja med hundungdom o draget :P Det gick väl sådär i  måndags, det är ju så synd att hon inte drar =/ Och jag kan inte ha henne i linan för då få jag köra Gustav Vasa style för då springer hon brevid mig så jag bara kan använda en stav :P Menmen, hon sprang på rätt bra när hon var lös=)
Jag kan också berätta att agilityn gick ganska bra i tisdags=)  Men efter typ bara en timme så vart hon helt loj o kräktes så det vart inte så mycket ändå =/ Men Josefine var där med Dobby=) Det gick väl ganska bra för dom, var väl ett tag sen sist så alla hinder satt väl inte riktigt som dom skulle men det gick ju bra ändå=) Hursomhelst så hade då Ronja ganska bra fart ibörjan iaf=)
Ni fattar inte hur mycket jag längtar till Haparanda!

Hon är sötast=]


På fredag äre klassfest=) Dom ska fira alla oss som har fyllt 18 nu=) Verkar värsta roligt! Men just nu känner jag mig som en uppsvälld feberknöl ;S Är hur snuvig som helst och har jääääätte ont i huvudet. Vet inte om jag borde stanna hemma imorgon så jag är frisk till helgen kanske ;S Fast jag har redan missat för mycket på skolan =/ Men jag vill verkligen verkligen inte vara sjuk i helgen! Är väl bara att bita ihop antar jag :P
Ska ändå bli kul att umgås med klassen på en fredag kväll=)
Nu orkar jag inte sitta här längre, blir lite varma mackor o sen typ Grey's eftersom det är absolutely nothing på dumburken ikväll.
Hare bäst!
Postat av: Viktoria

Svar: Jag med :)

2009-01-21 @ 21:45:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stig Vig

Krya på dig!

2009-01-22 @ 15:32:37
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-29 @ 20:08:02
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: