I was tired

Kom typ just hem från Lena. Jeanette är där i helgen så vi har suttit och sett några filmer=) Först såg vi en skräckis som heter typ The Amityville Horror, den var faktiskt väldigt bra. Det fanns visst en äldre version men vi såg den nygjorda. Efter det såg vi National Treasure 2, som jag tycker är jättebra :P Bäst är ändå när han sticker in handen i detdär hålet och skriker så alla blir rädda x)
Nu sitter jag och halvser en film på trean som heter The whole ten yards och den är ganska bra=) Matthew Perry är med i den så självklart är den rolig! ;D Funderar på att gå och lägga mig o läsa ett tag, men då måste jag ta ut hundarna o börsta tänder och sånt och det orkar jag inte just nu :P Alla vovvsarna måste sova på mitt rum för mamma jobbar till kl 4 i natt. Men det kommer säkert gå bra, lite trångt men :P Sen så ska vi ut och gå imorn, halv 11. Jippie vad jag kommer vara vaken då :P Måste nog lägga mig nu ändå ^^ 
Jag fick en tablett av Lena som tog bort mina lock för öronen o gjorde så jag kunde andas genom näsan så jag vart jätteglad, fast nu har dom slutat verka ;S Var inte särskilt hållbar effekt :P Måste kanske sno några av henne imorgon :P
Och på tal om imorgon så ska jag vara barnvakt åt min sötnosas imorn=) Jeanette ska kanske komma också så ska vi nog se DaVincikoden=) Har ju inte sett den än :P Jag träffade Lucas idag, mamma var barnvakt och då kunde Maria skjussa mig till skolan, och då fick jag en (liiiite) sen födelsedags present av dom=) En parfym som luktar typ godis, den luktade jätte gott=)
Äh, nu orkar jag inte längre. Borde lägga in några bilder så ni kan titta på dom istället för att läsa allt dethär :P Men nu har vi äntligen hämtat skivorna från Sjön så nu har jag tagit bort nästan alla bilderna från mammas dator o lagt dom på skivor istället :P Den är typ 10 gånger snabbare nu än med alla bilderna ^^
Kan lägga in några som är relativt nytagna=)





Blommor är som enkla att fota så det blir mkt sånt :P
Postat av: Anonym

Åh, du är ju jätteduktig! Fatta om jag hade vare sådär bra när jag hade nyfått min kamera, du kommer att bli asbra när du har lärt dig kameran mer!! :D

2009-01-31 @ 12:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: