Älsk!<3

Kring 4 så kom Linda och sen Anton och då åt vi leverbiff :P Sen så gjorde vi allt i ordning och folket började komma kl 7

Nico kom först,           sen Tina o Daniel..            Sen Ida

Och sen Emelie o               Idah=)                  Sen kom Helle, Anna, Matte o Josse=)
Alla ville verkligen vara med på kort :P Men jag smög mig ner i hallen när dom sista kom sådå fick jag en fin bild ;D


Jag och Linda blandade bästa bålen ever, med hallon och ishjärtan=)


Vi sjöng som vanligt SingStar, ganska högt (A) Observera att det bara är Helle som tittar in i kameran x)

Jag fick ju ett superbra stativ av mina älskade tjejor

och sen lekte Anna lite med min kamera=)


"Självklart ingår ju fotolektioner" jag, Anna, Tina, Daniel o Linda gick in i ett annat rum och ritade framför kameran :P
Det vart skitcoola bilder=)

Min fina katt=)                Linda är en ängel ;D      Detta ska föreställa en häst..
                                                                       Men kolla ansikterna, värsta spökligt!=(

Antons Pikachu=)         Antons hora :P            O ett lite gulligt försök av Anton att skriva 
                                                                              "Linda" men det blev ett M :P

Så intelligent som jag är så kom jag ju inte på att ta gruppfoto förän efter hälften hade farit =/
Men några blev vi ju=) Btw. Linda o Anton var kvar men låg i sängen :P

Vi är sexigast.

                                                    
Jag ändrar mig, Emelie är sexigast!                             Att dom är sötast tsm?=)
Sry gumman tar bort den om du vill,
 men du är vacker! (A)


Hejdå o Hare bra från 18 åringen ;D
Postat av: Anna

Du är snyggat ^^, Kul att presenten gick hem ^^,

2009-01-18 @ 10:55:20
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: