Crash boom bang!

En helt vanlig eftermiddag (idag allstå) står jag o lagar makaroner o köttbullar (som alltid) och helt plötsligt så hör jag världens jävla smäll! Ni vet det här hjärtstannade ljudet av metall mot metall som får huvudet att snurra automatiskt? Jag sprang ut på altanen där min käre far stod o mycket riktigt så hade två bilar krockat med en sjuhelvetes smäll.
Kom en bil uppifrån Vintergatan, ni vet från typ Aura o ner mot vattnet? Och den andra hade kommit från ICAhållet på Berzeliusgatan o var påväg mot småstugorna.
"Jag körde bara 40!"
 Yeah right. Högerregeln gäller o 40 körde du inte.
Och varför skulle du köra 40 km/h ut i en dold korsning ?!
Det tyckte du var en bra idé va?
Förlåt men jag blir förbannad, vet ni hur mycket barn det springer omkring här i korsningen? Kunde lätt ha varit ett av dom,
Ingen verkade vara allvarligt skadad iaf, paret i den vita lilla bilen sprang då omkring men ena killen i den stora svarta bilen hade inge bilbälte och fick åka ambulans upp till stan för att kollas.
Haha självklart samlades en jävla massa folk runt omkring, o pappa sprang dit o berättade för polisen för han hade ju sett allt typ. Men det tog ovanligt lång tid för Haggan att komma dit :P Hon som annars är o lägger sig i allt innan det ens händer.
Jag har då nyss skickat iväg nå bilder till en tjej på Norran.se så förhoppningsvis får man kanske en slant för dom=) Nog för att dom suger o är tagna från balkongen men jag vågade inte gå dit när poliserna var där, dom kanske skulle bli sura :$
Men, here's a prewiev

Svarta bilen i busken vs. vita/silver bilen en bit bort



Kolla in under bilden, "Foto: Erika Jansson", det kanske är början på något^^
Hehehhehe=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: