I can tell by your eyes that you've probably been crying forever

Se så mycket man hinner sitta vid datorn när man är mamma åt Svarta Faran... Hon har blivit stor ;O Hon är högre än Mira nu, det är läskigt. Hon kommer typ bli stor iallafall xD
Dagen var faktiskt bra, var på Kobben med Elina, en trevlig tjej detdär=)

När jag låg i sängen i morse så kändes det inte som om jag någonsin skulle behöva stiga upp. Jag låg där med Ronja och tänkte vad jag skulle behöva mer än henne och kom inte på något. Skulle ju vara trevligt med musik men jag överlever utan det. Och jag har inte varit hungrig på typ en vecka så jag behöver inte äta. Bara ligga där, men min Ronja och mitt täcke. 
Min gumma mår inte alls bra idag, men hon brukar ju må dåligt då jag mår dåligt så jag får väl se till att bli bättre!
Imorgon blir det Piteå, Sara kommer till Lindahls o hälsar på (hoppas jag) så då får man träffa henne igen=) Börjar vara ett tag sen.
Sen på lördag ska jag flörta mig upp på bruks o träna lite o på kvällen blire Helena, Ben & Jerry's, Coca Cola, P.S. I love you, Twilight, o säkert nå fler riktiga tjejfilmer. Skulle sitta bra med Titanic kanske=)
Nu ska jag svälja en tablett o vänta på mörkret i min otroligt sköna säng. Vi hörs när jag har tid!


Det borde inte göra ont,
men jag vill bara gråta
.


I don't wanna talk about it - Rod Stewart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: