I can't continue to pretend that I'm allright

Stadsfesten dådå, jo det var bara bra=) Men jag såg endast Hassle, han var väl helt okej, inte mycket att titta på dock xD
Gick där med Jeanette, Per, Sandra o Lina. Vi åkte massa karuseller o sprang omkring som galningar såsom man gör :P Jag o Lina gick in i nå öltält för att se något band vars namn helt har försvunnit från mitt huvud :O Jag vet ju vad dom heter.. Det börjar på K... Krutov, är det så dom heter? Hursomhelst så ville jag se dom för hela min familj tyckte typ dom var bra o Lina ba: Magnus! *dräggel* så vi kikade in där=) Alkoholen o studsandet framme vid scenen hjälpte verkligen mot kylan xD Sen så sprang vi ut o åkte karuseller med dom andra igen=)
Haha, dyraste fyllan jag någonsin haft, fast den bästa!<3 2 st Smirnoff Ice = 140kr + 2 åkturer = 60kr så.. 200 spänn för bästa fyllan nånsin :P Det var fan värt det<3

Har inte mycket mer att skriva, det hände inte mycket. Jag älskar verkligen karuseller :$ Typiskt att jag inte kunde fara o åka lite mer idag... x) Men jag har ju en bäbis ist=)

Tjo.



Billie Jean - Michael Jackson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: