You drunken fool

Då har man anorexia för att man ställde sig på vågen en gång :S "Vart då nånstans?" var min reaktion men. Jag tror mamma överreagerar lite nu för tiden.
Det känns lite bra att veta att hon bryr sig iaf.
Imorgon (om jag tar mig upp i vettig tid) blir det att fara bort till myrängen o smygträna lite agility!=)
Börjar jobba kl. 16.00, slutar klockan 21.00. Hem, duscha, göra sig "fin", dra upp till stan, dricka o dansa =D
Alltså fyfan vad jag längtar, dansa hela natten<3 Hihiihi =] Lina den lilla svikaren jobbar=( Men jag har ju Matte o Lima<3 SÅ JÄVLA KUL! Haha kolla jag flippar typ ur, så glad är jag xD
Pokerface, du ska komma o dansa med oss! Du vet du vill!
Du med Stefn ;)




-"Det blir som att leta efter en nål i en nålstack."
-"En nål i en höstack menar du."
-"Jag gillade min beskrivning bättre."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: