I got too much to do, won't give a shit about you

Gårkvällen var helt okej, Gunilla kom o bitcha som förväntat. Mickan började ju kaxa emot, det var fan guld värt xD Så jävla arg hon blev :P Berättade för mamma o pappa idag o då sa dom de att dom skulle kolla med resten av grannarna o se om det är någon fler än hon som störs, o om det inte är det så kommer pappa typ skälla ut henne som fan xD
Haha btw, dom ska typ försöka ha "fest" här på lördag bara för att se om hon kommer o skriker när det är "vuxna" (vi ska ju faktiskt räknas som vuxna oxå men..) som lever om xD

Haha glad jag var där ett tag.. Okej, jag kände så hela kvällen men det tog bara över en stund. 

Det var kul ändå=)



Äntligen är hon här=) Min sweetiepie=) Dom andra hundarna är inte särskilt lyckliga o Ronja har jag bara fått klappa 2 gånger idag, hon kör på sin "sura min". Men jag har då som haft fullt upp hela dagen :P Antingen så sover hon eller så busar hon, o eftersom dom andra hundarna inte vill veta av henne så är jag första bästa buskompis :P Haha hon blir typ aldrig trött xD Hon är väldigt skvätträdd typ, smälla i dörrar/luckor. Dom har ju typ bara varit i källaren o ute tror jag så hon har väl inte så stor erfarenhet av köksluckor :P
Har tagit en massa bilder idag på henne men kameran är nere o jag har just fått henne att lägga sig så jag orkar inte springa ner, så ni får nöja er med denna=)


Mami o Papi kom hem idag också, så jag kan fara på Stadsfesten=) Känns bra=)


Growing up too fast - Brolle Jr
Postat av: M

Så jäkla söt!

2009-07-01 @ 23:15:18
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Lima

Åhh, hon är så söt! :D

2009-07-02 @ 00:07:23
Postat av: Linnéa

nej men gud så söt! du har aldrig sagt at du fått bebis :(

2009-07-05 @ 15:14:20
URL: http://welh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: