I guess I'm wishing my life away with these things I'll never say

Dagen var bra, sov läääääääänge. Var ner kl 9 med Lillan o frågade om dom kunde vara barnvakt ett tag så jag fick sova en timme till. Gick upp o la mig igen. Halv 2 vaknade jag av min bror. Udda. Klagade på mamma varför dom inte hade väckt mig, till svar fick jag;
"Pappa gick upp halv 11 o väckte dig, och jag var upp kl 12. Du mumlade att du skulle komma ner men det gjorde du ju uppenbarligen inte."
Det tar typ kål på mig. Jag kan inte sova på nätterna! Och det suger. Är typ någon konstig blandning av mardrömmar, en kissnödig liten hund o han. Tycker jag borde komma över min lilla "misshandel" snart men det verkar inte funka.

Get out of my head.


Lillan har varit busig hela dagen som väntat, jag kmr ju fan inte ihåg hur det är att ha valp! Men hon kanske har lite mer energi än dom förra också :P Däremot verkar jag ha väldigt kort tålamod. Hon lyssnar ju inte på sitt namn än vilket jag finner extremt jobbigt. Och gå i koppel. Jag kommer inte ihåg hur man lär dom :P Vart så irriterad när det tog en kvart att gå ner till brevlådan o posta nå brev, vilket annars brukar ta 3 minuter. Men hon är ju liten o kan inte gå i koppel än, vilket jag vet, men jag blir så irriterad ändå ;S Det är inte bra. Calm and assertive, I know.

Nu ikväll så tittade jag bort i en halvminut o hon sprang rakt in i spegeln som står på mitt golv så den ramlade över henne, inte okej. Hon vart livrädd stackars liten. Just nu är hon okej o ligger i mitt knä och sover, men jag måste bara få in henne i buren också...

Imorgon blire Piteå, kjol o skjorta, uppsatt hår. Engelsk domare förstår ni, då krävs lite "elegans". Inte för att mina säckar under ögonen är särskilt eleganta xD Men vi får väl se, vi ska ta det där CACIB:et nu så kan vi börja fara runt till Norge o Finland också ;D
Nu blir det faktiskt natt för mig tror jag, försöka sova lite innan lillan väcker mig igen.
Godnatt!


Fairytale Gone Bad - Sunrise Avenue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: