"I think you're just evil"

Kim säger:

men du vet det är inte så nice att vara snäll

två riktigt jobbiga killar på jobbet som jag pratat med för å vara snäll och nu tror dom att vi är värsta bäsitsar

Erikoo - säger:

se där, lika bra att lära alla människor att man är en skitstövel redan från början

Kim säger:

tror jag ska börja köra den taktiken, men hallå du gjorde ju inte så

Erikoo - säger:

näe men det är för att jag var snäll o "oskyldig" när jag träffade dig. Nu är jag förstörd

Kim säger:

jåhå

fast jag tycker du är jättetrevlig fortfarande=)

Kim säger:

eller jättetrevlig är väl att ta i, men du är helt okej, eller okej iaf=) duger i krig så att säga=) om det bara var du och jag kvar i världen skulle jag lätt prata med dig. Eller om du pratade med mig skulle jag ju svara åtminstonde. Nicka på huvudet eller så. Skulle ju inte vända bort huvudet iaf, inte i början iaf. Eller kanske att jag går därifrån men jag skulle knappast tänka onda tankar om dig
Kim säger:

eller kanske lite onda tankar men typ inte om mord och så =)


Tack,

Postat av: M

Hoho, mitt i prick där lr? ;)

2009-07-12 @ 22:54:25
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: