I'd rather be with you

Dagen var bra, jobbade med Karro :P Blir hela helgen med henne visst=)

Ikväll ska jag vara riktigt tjock. Känner redan hur kilorna kommer utan att jag ens har börjat äta något :P Men det blir en chokladkakis ikväll<3 Kärlek på det! Har typ inte ätit godis sen jag var med Helle :P Det var... förra lördagen? Då är jag fan duktig :}

Kärlek på några random saker som t ex
Fluffiga vita moln
Linda
Choklad
Åskväder
Matte
Station 8
Bror
Joshua Radin
Solsken
Biografer



Mindre kärlek på
Valptänder
Getingar
min stora tomma säng &
dig, för du är långt bort





Twilight - Thriving Ivory
Postat av: M

Hehe, du älskar mig och station :]

2009-07-20 @ 19:59:20
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: