If I can't hear your heartbeat you're too far away..

Lite trött är man ju som idag. Holly också för den delen xD Hon har världens energi när hon är vaken, men hon har sovit rätt mkt :P Vilar väl upp sig så hon kan hålla mig vaken hela natten antar jag,.. Haha näe hon är söt=)
Och morfar busade med henne! !!!! Ni som inte känner mig så bra kanske tkr att "wow.. ?" Men det är ett stort jävla AWESOME=) Det tog ett helt år innan han klappade Tess utan handskar, Tess lilla fluffbollen som inte kan skada en fluga. Då är det rätt awesome att han leker med en hund som har schäfer i sig. Han blev typ attackerad av en schäfer när han var yngre så han är vääldigt hundrädd, men det verkar ju lösa sig!=) Och mormor tycker hon är jättesöt=) Dom som är helt emot att jag skulle skaffa en till hund xD Men jag är så glad =D
Och jag rotade lite i mamis garderob där hon har massa kläder som inte riktigt passar/kläder hon inte har längre och hittade en snygg klänning som jag ska ha imorn=) Prislappen satt kvar o allt, helt oanvänd :P Men den är lite för stor så det blir att sy in den imorgon=)
Taha, vilken bra dag jag har haft=) Holly är då inte rädd för tunnlar iallafall^^ Präglas med agility från dag 2 xD Men det kan ju inte skada att ha en tunnel liggandes på gården.
  Och på det ämnet måste jag bara säga JAG VILL UPP PÅ BRUKS<3 Det känns som typ 4 år sen jag tränade nå agility alls! Jag har typ abstinens ;S Och jag behöver få lite tid med bara Ronja, hon är inte så lycklig. Träna,träna,träna. Tror inte det är nån kurs ikväll så man kan ju kanske fara upp o bli myggäten.. Får försöka övertyga papi.
Nu vaknar Lillan igen o måste ut, vi höres!

Hon släpar ut ALLT på altanen xD


Btw. Ha så kul på vattnet Cajsa mfl. Sry jag inte kunde följa=)




Vehicles Shock Me - Ghost of the Robot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: