Bow for my awesomeness!

Jag dör, grannungarna är ute o hoppar studsmatta i regnet medan dom lyssnar på Svenne Banan. Dagens ungdomar.... xD

Igår kom världens bästa Lina hit bara lite sådär randomt o sov över=) Vi såg Kung Fu Panda xD Så jävla bäst =D
Vi funderar på att dra till Gbg före Lisseberg stänger men jag vet inte riktigt hur det går med den saken :P Har ju ingenstans att bo ;D
Jag tycker det kan sluta regna. Jag skulle ju vara ute i skogen hela dagen -.- He bli int. Hoppas det ger sig o torkar upp lite till ikväll så kan man fara upp på bruks en sväng när man lickas är i stan.

Peppar som fan till imorgonkväll =D Förfest hos Stefn (tror jag) sen Station för faen =D Kärlek på att dansa hela natten! Vart ju inte sådär jättemkt dans sist... (A)
Hihihi. Allmänt bara, hihi. Har en halv chokladkaka i skafferiet, livet leker=)
Kom hem :$


Jag vet hur det är nu,
förlåt för det och tack för allt!


Since you've been gone, I can breathe for the first time

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: