Awesome times awesome, it's awesomesquare

Jobbet börjar faktiskt växa på mig, men det är nog bara för att jag har lärt känna individerna, då blire lite bättre=)
Men idag var sista gången jag var på den avdelningen =/ Lite sad sådär..
Dagen har varit bra=) Min första delade dag, kändes lite udda att gå hem i 4 timmar o sen tillbaka, kom ju inte ihåg allt när jag skulle rapportera till nattten för det kändes som om sakerna i morse hände på en helt annan dag :P

Gårkvällen vart fan rolig även om allt sög :P
Trästocks var typ det tråkigaste jag har varit på, höjdpunkten var att träffa Idah o Linda.
Så vi drog på Calles ist, Smirnoff i mitt hjärta<3 (Nej jag var inte full igårkväll) Sen vart mina grabbar hungriga så vi väntade på Matte sen gick vi på Max=)
Trevligt att prata lite med Matte, hon är bra och jag älskar henne, tänkte så alla vet det :}

Börjar jobba imorron kl 07.00. Yey, men man överlever väl det med^^


På onsdag blire Station för fan! BE THERE! =)


Jag saknar någon jag knappt känner..
Helt jävla sjukt =]
Postat av: M

Hihi, ojdå jag är bra :] (A)

2009-07-20 @ 13:55:28
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: