That's why she shies away from human affection

Fyfan så trött.. Men jag orkar inte ha alla hundarna så jag får allt bäst sitta uppe o vänta tills mina galna föräldrar kommer hem alldeles fulla. Haha skämt, men mamma är på Stadsfesten med Maggan som varje år o idag så kom nån kompis till pappa upp från nånstanssöderifrån pappa for också ut på Stadsfesten, självklart inte med mamma, det är förbjudet att ta med sina män på "Tantkvällarna" :P

Själv sitter jag här med en liten Holly på mina fötter o tre bichoner i min säng=) Ändå mysigt på vintern då man sitter o fryser o Holly är stor o hårig o kommer o lägger sig på fötterna :P
Jag har kommit på att jag egentligen inte skulle ha köpt en valp, för jag vill ju bara börja med agilityn typ nu. Och jag kommer inte ihåg hur man gör med valpar xD Får låna nån valpbok eller nåt, var ju ändå 4 år sen sist typ :P Men sitt kan hon ju snart iaf=)

Imorgon blir det Stadsfesten!
Jag har längtat som fan till något då man kan klä upp sig, vilket man inte behöver/är så smart att göra för det lär ju bli kallt imorgonkväll men jag ska ha klänning o hårsprej, se på den ni! Hahaha klänning o hårsprej, dom två sakerna jag aldrig använder :P Man borde egentligen ha något riktigt horigt på sig så man får åka karusell gratis ;D
Men seriöst, jag vill bara klä upp mig o gå ut o dansa! Det måste vara Station snart igen, jag vill bara dansa! Så himla kul! Men, det är väl inte förän typ nästa månad.. ;S

Nu blir det lägga sig i sängen o se lite Scrubs/2½Män/Spin City=) Kanske vågar mig på Against the dark också, kände att det inte var läge för en skräckfilm igår riktigt :P

Aja, vi synes väl imorgonkväll ;D


Insatiable - Darren Hayes
Postat av: M

Jag vill oxå ut och dansa x)

2009-07-03 @ 11:46:08
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: