They say the sky's the limit

Dagen var verkligen bra!=)
Gick på stan med Linnéa typ halva dan=) Hittade faktiskt saker, det brukar man ju aldrig göra när man väl har pengar :P Vart mest underkläder :P O ett linne o en eyeliner=)
Brände ca 700kr, känner inte kärleken=(

Påväg hem när jag skulle hoppa av bussen så hittade jag någonting väldigt värdefullt=) En barndomskompis xD Jeanette hade suttit 2 stolar framför mig hela vägen hem :P Helt värdelöst :P Första reaktionen ifrån båda var: "Va fan gör du här :O" Hahaha vi är bra xD
Hon kom över senare så gick vi en sväng med Holly o satt o snackade lite allmänt. Vi kom in på Michael Jacksons minnesstund så vi letade upp när Jemaine sjöng Smile. Alltså bara så jävulskt.. saknar ord. Jag börjar gråta varje jävla gång='(

Imorgon kommer Matte så hon ska klippa till min lugg som jag förstörde idag osså ska vi färga håret på oss båda två=) Riktigt trevligt blir det nog=)

Här har ni, gråt inte sönder tangentbordet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: