Dancing the whole way home

Ehm.. okej.. kmr då inte ihåg att jag skrev ett inlägg igår när vi kom hem.. Menmen^^

Så jävla kul kväll! =D Började hos Sebbe kanske vi var.. Tror det var han som bodde där :P Hursomhelst så var det skitkul=D Fast jag var lite väl rolig där kring 9 :P Ringde till min älsklings-Sara också :P Minns inte riktigt vad jag sa men ändå (A) Hon är bäst=) Btw så blire fest nästa helg om hon kommer, då ska vi lära henne hur man festar ;) Ni är på right?

Vi tog oss då in på Station, ändå chill att vara omringad av killar när man dansar xD
Jag o Lina o 5 killar
, inte illa ;) Hade skitakul=) Men jag ramlade visst när vi var påväg till Station (minns inte) o gjorde illa foten nå så jävulskt=( Kände det självklart inte då men (A) Inte särskilt smart att gå ut o dansa när man typ har vrickat foten, kan knappt stödja på den idag. Blev inte att fara o jobba för där springer man ju omkring hela tiden o jag borde väl vila den antar jag. Blir inge jobb imorn heller, vilket känns ganska skönt :P

Lina har gett mig bilderna från kvällen, så varsegod^^



Tack för en superkväll!=)
Postat av: M

Sv: Jag blev lite småsur för att jag själv jobbade och sådär! Vi vet att vi älskar varandra ändå, fast vi är elaka!

Balzac med Mickan på lördag, är du på?

2009-07-31 @ 00:06:35
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: