What if you

Onsdagkväll var riktigt rolig!=) Fast det var väldigt lite folk där från början... Vi var 4 st på dansgolvet i typ en halvtimme innan nån annan började dansa xD Lite pinsamt när alla stirrade men wtf!
Man lever bara en gång ;D

Torsdag var en slö dag då inget hände alls typ. Eller, Karro o Britt-Inger hälsade på för att kika på Holly. O på kvällen så kom Emelie o Idah med Emelies lilla japanska spets Buddah =D Han o Holly ska bli bästa vänner har jag bestämt :P Sen så drog vi till Simon o såg världens sämsta film, The house of voices eller nåt hette den. Sjukt dålig :P Idah satt bara o stirrade på Emelie hela tiden för att se om hon märkte något o Simon satt o sa fula komentarer :P
När filmen (äntligen) var slut så for vi ut med bilen en sväng :P Körde överallt o ingenstans. Stannade på en parkering o sprang in i skogen, vart myggbitna, såg 2 paddor o hittade det mysigaste stället i hela Skellefteå typ. Måste bli grillkväll där någon gång!
Var hemma kring halv 2 eller nåt.

Idag, fredag. Sög totalt. Försov mig, hade som tur var inget viktigt för mig men missade att ge Holly frukost :S Hon fick extra stor o lite tidig lunch ist :P
Degade i soffan, träna lite hjärngympa med mitt lilla monster, degade lite mer, lagade Makaronipudding a la Erika o for o jobbade. Händelselös dag som var helt värdelös att skriva något om men jag har inte bloggat på ett tag så ni fick läsa det ändå! Hah!
Nu somnar vi, börjar kl 7 imorn, tjoooo!

Btw. Matte kom förbi nu efter jag slutat=) Trevligt att få lite update ^^ Osså fick hon träffa Svarta Faran :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: