Var bara tvungen..

Jag vet att det endast finns 3 människor i hela världen som förstår något alls av dethär men jag skrattar fan ihjäl mig av att läsa det, o det är väldigt positivt just nu, så här får alla en möjlighet att se hur normala vi är!

Vad fan har du gjort med min säng, den har ju inget lakan längre.

Är du trött? Ligger jag på din mobil?

Nä.

Vad skriver han?

Det går undan.

Jaag gissar på att han skriver det jag säger.

Slaimislamislamis.

Slaimi.

Simon, kom hit och ta mig.

Simon reagerar inte. Jag tror att han är straight.

Det lät inte som att han skrev det jag sa.

Vad skriver han Idah?

O helvetes nu går det fort.

Ja asså, det går så snabbt.

Hörni mitt slaim, hubbahubba.

Nej nej nej nej nej det är jag som slår schlobba dubba dubba.

Slaimislaimi.

AAAAAIIIIIIIIIIIIAAAAAAAA

Han skriv det vi säg.

Simon ska typ sova här. Eller det blir väl inte så mycket sova. Eller nej, han ska typ ta sexbussen.

Det låter bra det han säger.

Slaimislamislamis.

Schlubba schlubba.

Jag hatar det, det är så jävla äckligt.

Det är så jävla mysigt. De hade slaimkrig på midsommarafton.

Hur gör man i slaimkrig?

Dom tog massa slaimbitar och skulle slänga på folk.

Åh vad äckligt.

Simon har inte ens tid att observera att Emelie sitter toppless i sängen.

Han skriver inte lite.

Kolla så långt han har skrivit redan.

Woho.

Schlaimischlam.

Vad ska du alltid säga schlamischalm för?

Har ni hört dumpsignalen? Alla fordonskillar säger hela tiden wooooooo sen komer det upp en schh så varje gång jag går förbi, när jag går då ba wooooitch.

Vadå "miakonitch"?

Två och en halv män.

Det är jättefult.

Det är Allan som är "miakonitch".

Makoroner, vad säg du?

Skriv.

okej, vi kör från och med nu

jag har ett foster i min hand

jag måste kolla om jag har mina pengar

tror du att jag ska sno dem?

vad har du borta nu då?

inget, jag har lika mycket som jag hade sist

yes you can

can you spell the english?

du kan skriva hej

shlabashalba

en galen man

jo jävlar

schlaimi schlaaaim

tänk om jag skulle ba

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahh

hahahaha

erikas bröst dallrar och skvalprar

var det mina lår som var feta?

nä, det var min koreografi

-ÅH VAD VAD SKÖNT GUN!

-KOM IGEN!

-HÅLL KÄFTEN KÄRRINGJÄVEL!

tänk om grannarna hör det här?

de kommer tro att dina föräldrar är helt psyko i huvudet

jag råkade spruta på Idah

erika jag hittade ditt lakan

i sängen?

woooow

jaaaa

har du harrypotter låtar?

vill du lyssna på dem?

JAAAA

åh, jga fick slaim på benet, på riktigt

men det är ju din kompis

håll den bara stilla ett tag

ska jag komma över min fobi?

OCH DEN ÄR GRÖN!

du går på gräs

se framför dig

det är gräs, och du går över på andra sidan

där står det en fyr och du svänger

ser du gräset?

vi ska till flaggstången där

vad ser det där molnet ut som Emelie?

Ett tak?
Okej, det är lite mulet
hoppa över stängslet

får jag ha mina händer här under?

nu ligger det en massa hinder ivägen

nu springer vi

SPRING SPRING

emelie du klarade nästan testet

åh fy fan vad äckligt det var

nej det gick int

han fes

känn på burken

åh det vibrerar

erika!

du har en dildo

va? har jag en dildo?

känn, den vibrerar?

lyssna nu

jag tropr inte jag får ut nånting

tror ni inte jag har suttit sådär då?

jag har typ suttit här i  min ensamhet och sett på film

vänta så

asså Idah börjar också

har du gaser i magen?

det var Idah

mini prutt

åh jöklar, jag kände hur det blåste!

ja så kan jag göra

det är du som sug

nä det gör jag inte

den måste få samla sig

slaimen tack!

blblblbllblb

det är ju bra att dyslexibarnet får skriva

konitchua!

nu kommer en

jag har en kupong

eller vad heter det?

åh nu fick jag till världens

kondom

ja det åxå

jag trodde du sa: jag har en pokemon!

aj mitt huve

åhnej

besatt?

håll ut emelie

i don't care

erika! vad har du på hjärtat?
fettvävnad

bröstporer

om du gör sådär säger jag woooooohhhhh

nu har jag en hund på hjärtat

kan du berätta vad den heter?

erika gråter

jag petade min syster med tummen i ögat

jag skulle nypa dig i kinden

nått vibrerade!

det kanske var robert?

va? ringdehan till min skalle?

justja, så var det sist också

Postat av: Lima

Haha, okej? ;)

2009-07-03 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: