Who the hell did I think I was?

Jag är inte som jag en gång var. Det har nog alla märkt. Men jag vet inte om jag gillar det längre. "I remember where I was when I got my first buzz, see I thought I was living the life"
Nu är det då slut för ett tag.
Jag är "mamma" nu, och det är visst det jobbigaste barnbarnet mamma har haft :P Men hon är min och jag älskar henne, även om hon är ett hemskt monster ibland!

I'm killing myself from the inside out
And now my head's been filled with doubt



10 000ft. high and rising - The Hooks
Postat av: Godzilla Hårddisksson

Har du undertryckt ilska i kroppen och funderar på att få utlopp för den?

Glöm då inte att från och med den 1:a Januari skärps straffen på följande brott:

Misshandel

Fortkörning

Onani

2009-07-06 @ 02:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: