Why do I feel more welcomed everywhere else in the world?

Bra start på dagen, steg upp kl 6 för jag trodde jag började 7.
Åt en macka, busade en timme med Svarta Faran, kollade schemat, suckade, gick o la mig.
Började inte förän kl 16.00..
Vaknade halv 12, ingen större lust att ens sätta mig upp i sängen. Men syrran var här med Lucas o Linus så jag gick då ner o busade med min älskling ett tag.
Linus har inte fattat dethär att man skrattar när man är med Moster Erika, han börjar typ gråta såfort jag tittar på han. Helt ovant :S Barn brukar älska mig :S Det gick lite bättre när jag hade satt upp luggen så jag får väl göra så varje gång jag ska träffa han :P
Hör o häpna, min syster vill gå på stan med mig. Detta är då något som aldrig har hänt förut i mitt 18åriga liv. När jag var liten så ville jag alltid i smyg gå på stan med storasyrran, det är ju så fränt!, men nu känns det bara sämst för hon gör det för att mamma har bett henne göra det.
Hon kan sluta försöka få mig att må bra, det kommer väl tillslut, eller ?

Börjar 7 imorn så nu blire sova, ingen Holly inatt som ska ut iaf, mami o papi är i Sjön o har alla hundarna för jag o Kennet jobbar ju så,
Btw så har Erika Jansson haft ett gigantiskt leende på läpparna i säkert 3 timmar idag, jag ska ut o dansa på onsdag! Känn kärleken till alkohol o dålig partymusik.<3

Sweet dreams are made of these

Postat av: Lina

saknar dej jättemkt sweetie <3

2009-07-13 @ 23:59:02
URL: http://lavven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: