Why is it so that I can't let you go?

Så jävla skönt att sova en hel natt. Eller sova till halv 6 iaf, då skulle Lillan ut o kissa så man somnade som inte om på en halvtimme, även om jag stängde in henne nere.
Huvudet tar livet av mig så jag ska ta mig nå fler tabletter o kanske lägga mig o se Michael Jackson grejset på TV4.
Såg när hans bror Jermaine Jackson sjöng Smile, jag började fan flänna. Så jävla rörande, han kunde inte ens sjunga alla orden, man såg bara tårarna.. Fast jag börjar ju gråta för allt här i världen nu för tiden. Det är nå fel på mig. Men det var ju ingen nyhet xD

Övrigt kan jag säga att jag älskar sömnpiller och Kimothy. Och Helena.



Vila i frid Michael Jackson.
Postat av: Godzilla Hårddisksson

Sedan urminnes tider har lämmeltåg funnits i Sverige, lämmeltågen är en viktig del för vår svenska kultur. Lämmeltågen finns för oss, men finns vi för lämmeltågen? Du bestämmer!

Har du anmält att du tror på lämmeltåg? Om inte, gå till ditt lokala postkontor och be om blanketten "Jag tror på lämmeltåg". Blanketten skall vara staten till handa senaste den 1:a december, annars jävlar.

2009-07-07 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: