You know I could use somebody

Fy satan vad jag saknar utelivet. Känns som om det var år o dar sen man var ute o dansade! Osså igår så ringde Matte typ 2 minuter efter man har vaknat o ba: "Det är typ Station ikväll, är du på?=D" Och jag var jättepå men då var det 20+ så det sket sig.
Ikväll är det Balzac.

Jag vill jättejättejättegärna fara på Balzac, eller bara Olles för den delen men jag vill jättejättejättejättegärna bara vara med Helle som planerat, så det blir så istället=)
Jag jobbar ju fan varenda helg nu framöver, så kul det blir. -.-
Ingen krog på typ trehundrasjuttiofemmiljoner år.
Haha fast nuska vi vara glada, Helle kmr snart med film o glass o vi ska baka kladdkaka som alltid=)
Ni vet att jag är tjock!<3

Kärlek på vissa små saker,
som på Helena för hon kmr o är med mig o mitt skruvade huvud,
som på Stefn som försöker få ut oss på krogen,
Ben & Jerry's o kladdkaka,
hundar o på Kimothy såklart ^^


Postat av: M

Jag vill jättejättejättemkt ut på krogen jag med! Nästa helg är det trästocks, krogen efter det båda kvällarna? (du får inte jobba)

2009-07-11 @ 22:01:12
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: