You leave my head pounding, just like the rain

Ändå chill dag idag.
Frös som satan när jag gick till jobbet så hade typ hur mycket kläder som helst, tror ni det behövdes när jag slutade där kring kl 2? xD Inte mycket inte :P
Men jag fick höra ett underbart rykte idag :O Det var någon (kmr inte ihåg vem) som hade sett att det var en agilityplan på myrängen !! Detta var för otroligt för att förstå så när jag kom hem tog jag cykeln en sväng runt hamn o kikade förbi och rätt var det, våra gamla hinder står där + några nya hopphinder. Måste typ springa förbi Teres imorn o höra om det är hennes påhitt :P Hoppas man får vara där o träna närsomhelst=) Guldgruva!
Och vädret! Seriöst, en väldigt väldigt bra dag=) Maria o Marcus kom förbi med the boys o Linus grät inte när han såg mig idag!=) Haha fast han påminner mig om Quagmire i Family Guy xD Småbarn är ju inte så stadiga i huvudet om ni fattar :P
Mår typ riktigt bra, o peppar morgondagen som aldrig förr. Har nog fixat sprioten också, eller måste höra med min älskling om det gick(A) =]
PEPPAR OCH SALT FÖR FAEN!=D
Känner på mig att kvällen kommer bli skit endast för att jag har så höga förväntingar men det gör mig inget just nu, jag vill bara dricka o dansa hela kvällen. Blir att ta med sig börsen, köpa nåt där inne så man håller ångan uppe^^
HIHIHIHIHI
Jag vet jag är psykiskt sjuk, men just nu diggar jag det=)
Btw. så mår jag så bra så jag tror vi skippar pillret ikväll, börjar ju inte förän 4 imorn så jag hinner väl sova på dan annars :P
Börjar nästan digga detdär stället, gubbarna är så härligt söta :P Fast ingen av dom är lika söt som min morfar :}




Goodnight from smilieface, som just nu pratar med världens bästa Lima<3


Jag vet att du tänker på mig ibland, vet bara inte vad du tänker om mig.
Du kan väl bara säga hej nångång?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: