"Antingen vart jag blöt i baken eller så kissade jag på mig"

Vi var påväg upp till skolan igen när det kom en bil o kastade en vattenballong på oss :P Linas komentar som rubrikerna oftast är xD
Var vid älven o fotade en massa idag=)

Detta var en mycket mycket bra dag! Förutom den hemska nyheten att våran älskade Maria ska sluta som lärare på BF! Hon blir flyttad till Kaplan. Skitskola. Alltså detta är inte okej! Hon är den enda läraren jag någonsin har haft som ser alla som olika personer, olika individer. Hon är helt underbar och mer som en kompis än som en lärare. Det kommer kännas jättekonstigt att inte träffa henne på skolan varje dag i trean =/ Även om hon inte skulle ha haft min klass men hursomhelst. Hon är bara sötast i världen och jag tror jag talar för hela våran klass när jag säger Du är underbar Maria och vi älskar dig!

Men vi hade praktiskt taget ingen lektion idag :P Eller, jag skippade engelskan för jag hade inte läst klart boken :$
Vi fick veta betyg på religionen o sedan fick vi gå. "Erika, du kom inte på omprovet vilket betyder ett IG i kursen. Tråkigt. / Erika" Haha joo jääääättetråkigt.
Jag hatar henne och det vet hon, det är ingen hemlis. Hon hatar mig med, det är inte heller någon hemlis.
Haha btw fick nästan alla andra en smilie på sin lapp förutom typ mig o Tina xD Sen skulle vi fylla i en utvärdering också, hehehhee evil. "Hur är jag som lärare?" Ehm.. "Du är jobbig att lyssna på och du är otrevlig. Irriterande." tror jag att jag skrev :P Åsså, "Vad kan jag göra för att bli en bättre lärare?"  jag: "Det finns inget du kan göra, du borde byta jobb."
Är jag söt eller? Men hon förtjänar det den jäveln. Slipper väl då henne i trean iaf! =D

Sista "lektionen" så skulle vi köra Singstar! Så himla kul =D O sen så lekte vi något som kallades EXO-tagen :P Det var typ som mörker-tagen fast den som var hade en svart peruk på sig osså skulle man skrämma alla xD Så jävla kul vi hade :P Vi körde tvärtom-kuragömma i mörker också ;D Jag ägde ändå, hittade Ida direkt typ :}Okej första gången.. Sen andra gången ba: "Här vare inga.. Men vänta! EMILIA FÖRSVANN!" Hihi jag är intelligent :P

Bilder från dagen!
(Orkar inte lägga ut alla, ni får väl höra av er om ni vill ha fler!)



Lina provade vattnet och insåg att det var väldigt kallt xD



Maria o Barbro, ni är bara sötast!

Så ledsen Julia! ;O




Helt underbar klass har vi ju faktiskt, kommer sakna er i trean!

Postat av: Anna

EXO-tagen, Lisa måste ha varit såååå rädd! XD

2009-06-02 @ 23:40:36
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Linda

cola......<3

2009-06-03 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: