Crazy insane or insane crazy?

Jag känner att det verkligen blir många blogginlägg per dag nu xD

Alltså jag känner peppen! Som satan! Kommer typ inte kunna sova :P
"Som ett barn på julafton"
Näe det ska bli så jävla kul<3 Men jag borde sova snart, stiger upp med tuppen imorgon o börjar städa huset (mami försvann idag så då orkade jag inte ta tag i det med den huvudvärken som jag har). Sen så kommer Lina där nångång, vet inte riktigt när men :P
Rikligt med kärlek på henne! Då kan hon passa potatisen medan jag duschar ;D
Tihihihi.... Haha alla som har sett mig sitta vid en dator (Spec Matilda) vet att just nu sitter jag o fnissar högt för migsjälv xD
Keft, man ska inte vara normal, it's boring.

Om någon undrar över klädsel imorgon så äre ju alltid kul med välklätt folk, men vi lär vara ute mkt om vädret tillåter så ha med nå varmt=) Eller Minttu, det får det verkligen att hetta xD


-
Fan vad många saker som är förstörda. =P

I'll be damned if I'm gonna let you
Damned if I don't forget you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: