"Du har ihåliga hål i väggen! :O"

Alltså kvällen vart fan bättre än förväntat! Och ni vet att jag förväntade mig mkt xD
Middagen var superb, o jag fick en pojkvän, Martin :$ (Ni förstår imorgon när ni får bilder)
Sen kom det folk =D Men det var inte förän typ 12 som det riktigt kom folk, var säkert 25 pers där :P Så jävla kul=)
Och jag fick mitt slajm! Jag älskar fan Kimothy, han är bäst i världen<3
Sen bakade vi en kladdkaka, sisådär tjugo i tre var väl klockan? xD Men vi var ju tvungen att göra en tårta till Hobbe som fyllde 19 =D Grattis btw ;D

Nu ligger det två döda BFare på mitt golv och en röd valross har antagligen sex på mitt köksgolv..
Själv säger jag godnatt och tack för kvällen!

(Bilder o mer skit kmr imorgon)


Still Around - 30H3 (?)
Postat av: Lima

Haha, åh så spårat XD

2009-06-21 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: