Fest hos mig

Bilder blir lite suddiga av alkohol.. (A) Klaga inte!

Klassiska förberedelser, Lina försöker bli sötare, men hon är redan sötast i världen så det ger inget=)

Och jag kämpar förgäves med mitt förjävliga hår som aldrig stannar lockigt=(

Här är då Martin, min o Linas nya pojkvän :$ He's a looker, isn't he?<3

Folket kom o grillen åkte igång, tack Lima för grillandet!<3 Ni vet det skulle bli kolbitar om jag gjorde det =/

Maaat<3 Som ni ser så hade Martin en helt egen plats, med tallrik o allt :}

Men tyvärr så var han oxå efterätten så jag klyvde hans huvud på mitten :$

Och Matte tyckte uppenbarligen att han smakade gött ;D

Jag och Anna gömde sig bakom var sin kamera mesta dels av kvällen :P
(Får bilder av henne imorn så då kommer det säkert in fler här ;D)

Robin gillar meloner ;)


När folket började komma så körde vi (tjejer o typ Glennart:PTwister..

.. vilket killarna verkade uppskatta ;D (Emilia tappade klänningen hela tiden xD)

Alltså att dom är ett gulligt par? <3 Robin Hjärta Glennart Likamed Föralltid



Kubb måste ju självklart köras också, här nedan har ni förlorande laget (A)

Och här är vårat, VINNARNA!

Emila som fick ner kungen gjorde en liten segergest ;D


JAG FICK SLAJM AV KIMOTHY<3 Jag älskar han :$
Haha fast det vart slajmkrig i vardagsrummet, hela jävla golvet fullt av slajm xD





Sen så var klockan så här lite när vi kom på den brillianta idén att..

.. baka kladdkaka såklart!

Sen så satt vi i en ring på golvet och åt direkt ur våran hjärtformade födelsedagskladdkaka =D
Hobbe (står upp på bilden) fyller 19 idag =)



Jag är väldigt skicklig på att hålla mig bakom kameran, men man måste väl bjuda på sig själv.
Tack för en underbar kväll! Skål!

(Lite jag borde göra Smirnoff reklam?)
Postat av: Anna

Jaa, för du är så söööt! Håller på att ladda in bilderna nu :)

2009-06-21 @ 18:17:53
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Inte Kimothy

Den där Kimothy verkar vara en jävligt bussig person, hade det varit jag som fått slajmet hade jag lätt visat mig naken för honom :)



//En Tjej

2009-06-21 @ 20:08:33
Postat av: Marina

Jag lovar att komma på din nästa fest! :D

2009-06-21 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: