Från vaggan till graven!

Det finns en människa som jag ser upp till väldigt mycket. Hon är nog den klokaste människan jag känner och ni som inte har läst henne blogg borde verkligen göra det.
Jeanette Granlund är min gamla barndomsvän. När vi växte upp så spenderade vi väldigt mycket till med varandra, men som med alla andra så gled vi isär. Vi träffas ju fortfarande, och jag älskar henne väldigt mycket, men det är ändå inte som förut.
Men en god vänskap tar sig igenom allt, från vaggan till graven!

"Se varje ny dag som en ny utmaning
som en ny dag att göra allting mycket
bättre än vad du gjorde igår.
Se varje ny dag som en dag då du
har en chans att vara lycklig.
Se varje ny dag som en dag
då du kan glömma allt det som
tillhör det förflutna.
Och avsluta varje dag som
en förbättrad människa
."

Bara ett bevis på hur otroligt klok flickan är!=)
( Jag hoppas att det inte gör något att jag tog ett citat från din blogg?=) )

Ta och kika in den!=)
www.notimetocry.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jag gillar dig med :) Och det gör inget att du snor citat av mig :P

Vi måste ju hitta på nått i sommar tycker jag!

2009-06-03 @ 20:23:27
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Gargamel

Nakenbad!

2009-06-04 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: