Ghosts and goblins

Ni är ganska så bäst, även om jag bara fick 4 timmars sömn^^
Älskarer!


Det var två getter som skulle äta en dajm från ICA i Polen. Senare samma afton kom en stor jävla spikmatta på en liten hjul och då sa geten till den spikmattan "du din jävel, ge fan i mig så att vi slipper vara med dig". "Oj vad det luktar illa i din stora feta härliga spikmatteröv". "Fan vad du sårar pappas känslor ikväll".
Fyra naglar kom fram och sa "Hej din vassa kant, jag ordnar information om mötet som regeringen tisslar och tasslar om." Då sa spikmattan "tror du att jag tycker om att möta din jävla regering?". Då sa geten "Näe, du får alltid vad du önskar men inte den här saken".
Spikmattan kunde inte bara blunda för den bruna sanningen.
Han måste ta Norge i handen och motverka effekten av regeringen. Naglarna sprang iväg med getterna på ryggen samtidigt som getterna sparkade mig bokstavligen hårt. Det kanske kan leva vidare om historieprofessorn förklarade formlerna regeringen inte alls vill avslöja. Spikmattan drog sig bakåt i gungstolen medan Reinfeldt attackerade myggan som surrade hos regeringen.
Alla sa nej mot regeringens absoluta kärnvapenkrig och den första myggmördarperioden som avslutades nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: