Grannarna klagar när volymen är maxad

Längre versionen av kvällen, bilder finns i föregående inlägg^^

Alltså fyfan vilken kväll! =D Det var lääängesen jag hade så kul=)
Började med middag, mums<3 Grillmästaren Lima tog tag i det så jag inte skulle bränna sönder alla köttbitarna :P Efter middagen så började folket ramla in lite randomt sådär=P Emilia kom först, sen Linnéa, Madde o Maria. Osså komme Robin, Glennart o Jimmy o hade med sig nån skummis som jag tror hette Patrick :P Vi körde Twister o kubb o var allmänt glada bara. Det blev dock väldigt kallt o myggigt att sitta ute så vi drog in till vardagsrummet^^ Kimothy kom med massa smirre, absint o slajm!<3 Är han inte en ängel? Fast hans dricka tog slut rätt snabbt ;S Han är för snäll för att vara på fest med mina vänner, dom utnyttjar honom jue :O (Nej jag vet, jag ska inte prata.. men vem var det som drack upp all absint EMILIA?´;D)
Helt plötsligt så var det typ 25 pers hemma hos mig :P Sandra o Per kom dragandes med några fler BFare o lite annat helt okänt folk :P Det var chill^^
Men då kom en jävla kärring o öppna dörren o skrek att om vi inte sänkte musiken så skulle hon ringa polisen ;S (A) Alla som var nyktra vart typ oroliga, spec Malin :P Så jag tog då in högtalaren från altanen iaf..
Folket började försvinna där kring 2 nångång så när det bara var jag, Emilia, Lina, Carro, Hobbe o Kimothy kvar så kom Lina på den brillianta idén att hon o en väldigt för full Emilia skulle baka kladdkaka!
"Hur mycket mjöl?"
"1½ dl"
"4?"
Vi hann stoppa henne vid 2 så det gick faktiskt äta :P Så vi satt där i en liten ring o åt födelsedagskladdkaka, Hobbe fyllde visst 19 idag=) Ja, sen så hände inte så mycket (tack gode gud, den röda valrossen hade inte sex på mitt köksgolv! ;D)
Vi sov.. till halv 12. Då steg vi upp o börja städa :P Mycket pantburkar vart det! Ska nog ta o gå o panta dom imorn, intressant att se hur mkt det blev ;D
Men. Nu , stående ovationer till er som orkat läsa allt!

Väldigt enkelt att sammanfatta kvällen; Helt underbart bäst!
Ha en bra fortsatt helg mina vänner=)

Country Roads (Take me home, country road) - Hermes House Band
Postat av: Lima

Hihi, det var kuligt :)

2009-06-21 @ 18:20:20
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: anna

Klart jag hade!! =D

p.s vi kan väl prenumera på varnadras bloggar? :]

2009-06-21 @ 23:07:56
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: RW

Wöö, det var en awesome kväll, vi borde göra om det! Och det gör inget att jag inte fick getta laid på ditt köksgolv, det fixade sig dagen efter (Y)



(P.S Jag fick aldrig ditt nummer :<)

2009-06-22 @ 13:35:19
URL: http://redwalrus.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: