"Ha aldrig sex och åk aldrig till Norge!"

Vart heldag i alla fall :P
Började inte må bättre men sexualkunskapen kunde man ju bara inte missa xD Rubriken var ungefär det vi fick lära oss, "Ha aldrig sex och åk aldrig till Norge" :P Det lät som bra saker tycker jag! Eller hur var det nu igen? ;D
Vi fick lyssna på Magnus Ugglas - Passionsfrukt också. Den var.. speciell xD Försökte hitta den o lägga ut den på bloggen men den fanns inte på Youtube ;S Men den var bra, lyssna på den ;D
Dagen vart inte så hemsk ändå=) Men jag lovade Iréne att jag skulle skriva klart den dumma artikeln till imorgonkväll så är det någon som vet någon film som handlar om typ.. Droger? :P Tänkte dra linjer till Go ask Alice som vi läser på engelskan. Känns som om jag måste göra den här uppgiften ordentligt. Så ge gärna tips!
Nu blire typ.. sängen? Eller någe annat :P
Skippar nog dansen imorgon o tar lite sovmorgon istället (A) Kanske kan använda den till att skriva på svenskan? ;D
Aja hejdå=)



Sunshine!

Kim säger:

skulle du ha uppkörning å skrivning snart?

Erikoo säger:

egentligen imorn o uppkörning på onsdag men det blir inte av

Kim säger:

inte? why?

Erikoo säger:

jag har inte klarat faserna så mina prov har blivit inställda

Kim säger:

hmm jaha, nå sånt var det inte för mig

kanske lika bra så kan du fokusera på kärlekslivet med mig ett tag=) eller skolan men jag, fokusera på skolan=)

Erikoo säger:

hahahaha alltså xD

Kim säger:

ska fika nu, men vi ses snart=) jag älskar dig=) men inte knark! nä knark är dåligt=) men du är bra!=) imorrn ere tisdag=)

Han är så normal, !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: